• Handwerkbeurs Gent (België)

    Handwerkbeurs Gent (België)

    10 t/m 12 november 2017
  • Handwerkbeurs Gent (België)

    Handwerkbeurs Gent (België)

    10 t/m 12 november 2017
  • Handwerkbeurs Gent (België)

    Handwerkbeurs Gent (België)

    10 t/m 12 november 2017
  • Handwerkbeurs Gent (België)

    Handwerkbeurs Gent (België)

    10 t/m 12 november 2017
Loading...

Annelies Baes (Vicarno) en Atty Van Norel (Atty’s) bundelen hun krachten!

Beide ontwerpsters geven voor de eerste keer samen een workshop. De Belgische Annelies is bekend als Vicarno, haar haakontwepen worden gepubliceerd in binnen- en buitenland. Atty komt uit Amsterdam en is, net als Annelies, ex-Scheepjesblogster, ze ontwerpt en geeft veel workshops. Deze workshop is een unieke samenwerking en daar profiteer je als deelnemer volledig van!

De foto links is de versie die Atty heeft gemaakt. De versie van Annelies wordt z.s.m. geplaatst.

Mooie winterse bloemmotieven worden aan elkaar gehaakt, en vormen een heerlijke wintershawl.
Dankzij het dikke kleurrijke garen krijg je een prachtig resultaat. We haken met Lang Yarns West

Ervaring: je moet de basissteken kennen: losse, vaste, half stokje, stokje …

Let op: tijdens de workshop haak je met garen dat we ter beschikking stellen. Je haakt geen volledige shawl. Je krijgt wel het patroon mee naar huis, zodat je verder kunt haken en eventueel garen kunt bijkopen. Wil je een afgewerkt item, dan kan je ook een colletje maken met de bloemen in plaatst van een ganse shawl.

Workshoprumte 1

Prijs: € 35,00 per persoon, incl. de gebruikte materialen van Lang Yarns, uitgeschreven patroon met haakschema, koffie of thee halverwege de workshop
Duur: 3 uur
Aantal deelnemers: Max. 16
Meenemen: Haaknaald maat 7mm of 8mm
Data: zondag 12 november van 13.30 - 16.30 uur
Aanmelden: kan door een e-ticket te kopen via de ticketshop (vergeet niet ook om een toegangskaart voor de beurs te kopen)